Seiten

Dienstag, 7. Februar 2012

Z ciekawoscia czytam wasze posty i zastanawiam sie kiedy wy je wstawiacie, jak i tak juz jestescie zajeci robieniem tych pieknych rzeczy albo jezdzicie do Pragi, i sam Pan Bóg jeszcze wie gdzie, na Jarmark... ???
Bo ja albo cos robie, albo czytam wasze posty....  A jak bym wiedziala o tym jarmarku to tez bym pojechala...

Marylko - to bylo tez do ciebie ;-)

No wiec ja tez poztanowilam troche uzlupelnic mojego Bloga.

W ostatnim moim poscie "tkanie" pokazalam moj material, ktory tkam. Wiec go tez skonczylam i dalam kolezance uszyc z niego... "Zakieto-plaszcz"



 pozniej jeszcze troche ozywilam material supelkami welny i wyglada to tak
( tu juz na mojej "lalce" )






W grudniu tez mialam moja wystawe w domu, na ktora musialam przygotowac caly parter lacznie z warsztatem ( przynajmniej okazja do gruntownego posprzatania :-)  )

i juz jest posprzatane 
wiec
zapraszam do mojej wirtualnej galerii!!



 

Jezeli ktoras z was ma ochote zobaczyc calosc - serdecznie zapraszam!


Zaczelam tez nowy material na krosnie 
Naturalna brazowa welna z alpaki z wstawkami alpaki -multicolor

a przy tych minusowych temperaturach przede welne jeszcze na ten material



dobry sposob na przetrzymanie mrozow










5 Kommentare:

  1. Nie tracisz czasu Jadziu,jak tu pięknie,jak klimatycznie.Tyle ciekawych rzeczy,szkoda, że nie mogę się wybrać żeby je dotknąć,dokładnie obejrzeć.Żakiet wyszedł bardzo ciekawie.Na pewno jest cieplutki i ma niebanalny charakter.Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne.Twój warsztat tkacki jest super.Fajnie że go masz ,ja nie wiem gdzie mogłabym jeszcze takie cudo wetknąć do mojego zagraconego domu.Nowa tkanina zapowiada się bardzo interesująco.Świetny pomysł z użyciem nie sprzędzionych wełenek,dają świetny efekt.Ale ta cudna pracownia-wystawa to jeszcze nie w Jaśkowicach?
    Jadziu ściskam serdecznie i ślę pozdrowienia,dla Joli również!

    AntwortenLöschen
  2. Kochana Marylko, jeszcze moze roczek i wystawa bedzie tez w Jaskowicach ale juz zapraszam;-) !!!
    Pozdrawiam
    Pa

    AntwortenLöschen
  3. Kochana Marylko, jeszcze moze roczek i wystawa bedzie tez w Jaskowicach ale juz zapraszam;-) !!!
    Pozdrawiam
    Pa

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jadziu gratuluję pięknej wystawy, fajnego nastroju tam panującego.Tkanina i płaszczyk z niej powstały są bardzo oryginalne i niepowtarzalne.Ja cierpliwie czekam na krosna i mam nadzieje ze w wakacje będę mogla coś zrobić
      Jadziu jakiś czas temu założyłam nowego bloga pod nowa nazwą, zapraszam.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Kasia

      Löschen
  4. Liebe Jadwiga,
    schon lange bewundere ich immer wieder deinen Mantel. Der Post mit dem zweiten, wo auch ein bisschen Nähmuster dabei war, ist inzwischen leider verschwunden...
    Verrätst du mir zumindest noch, welche Stoffbreite du gewebt hast, wie viele Meter davon etwa, und wie viele Kilo Wolle das etwa gebraucht hat? Ich habe bereits ca. 400gr versponnen, und möchte weder Berge zu viel noch Meter Stoff zu wenig produzieren, um das dann auszuprobieren. Ein Muster für den Schnitt, und Stoff zum vorher testen, kriege ich bestimmt so hin, aber die Menge...

    Schonmal vielen Dank,
    Johanna

    AntwortenLöschen